Friday, June 12, 2009

Pix - Out and about

Here are some pictures from today. We went walking around at the Waterside Shops here in Naples, FL. It was so hot...hence the half smiles in the pictures. It was way too hot to enjoy ourselves, haha.
Photobucket

Poor daddy on his crutches.
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
xoxo,
Photobucket

29 comments:

  1. Yea you guys def do look a lil uncomfortable....but as always JJ is ADORABLE

    ReplyDelete
  2. i mean like one hot mama :)

    ReplyDelete
  3. awWwww hes sooo tiny!!!! soo adorable.. beautiful family! r u breast feeding?

    ReplyDelete
  4. Aww the bub is gorgeous. And you look a little bit like Kim Kardashian... I think it's the hair?! I hope you're not insulted, I think Kim is beautiful!

    ReplyDelete
  5. And you JUST had a baby?! Doesn't even look like it. lol

    At least you guys got to get it out. =D

    ReplyDelete
  6. You look great girl! No one would ever know you just gave birth!

    ReplyDelete
  7. aww cute picsss i love your dress!

    ReplyDelete
  8. Aw he looks so teeny tiny next to you two. He is lovely.

    ReplyDelete
  9. awwwwwww... such cute pics!!
    your baby is so so cute...
    hope ur man feels better :(

    u look beautiful as always <3

    ReplyDelete
  10. You guys look miserable. lol.

    ReplyDelete
  11. Ugh we were extremely miserable! You dont understand how hot it was out there! hahaha I couldnt even pretend to like it! lol

    ReplyDelete
  12. i never got to tell u congrats.

    your family is too cute.

    ReplyDelete

Thank you for your comments. They are greatly appreciated!